Web Content Viewer
Харта на клиента
РЕГИОНАЛНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ - ХАСКОВО
ХАРТА НА КЛИЕНТА
Чрез Хартата ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване.
Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:
> Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО)
ЦАО се намира на партера в сградата на РИОСВ-Хасково на адрес: гр. Хасково, ул. „Добруджа" № 14;
Осигурен е достъп на хора с намалена подвижност и/или със затруднения в придвижването до ЦАО;
Подходящи места за попълване на заявления и изчакване на реда;
Удобно работно време - от понеделник до петък от 08:30 часа до 17:30 часа без прекъсване;
> Добра информираност, бърза и лесна комуникация Нашите служители:
ще Ви се представят и ще Ви обслужат любезно, с уважение и търпение, с лично и равнопоставено отношение към всички потребители на административни услуги в РИОСВ - Хасково, независимо от тяхното социално положение, образование, възраст, пол, етнически произход или религиозни убеждения и др.;
ще Ви изслушат и ще Ви отговорят в законоустановените срокове и съгласно нашите стандарти за обслужване като използвате всеки един канал за достъп до информация -телефон, факс, електронна поща, форма за въпроси на нашия сайт на адрес https://haskovo-riew.egov.bg, лицензирани пощенски оператори, анкети, предложения, жалби;
ще Ви обслужат при спазване на конфиденциалност, независимо от Вашето социално положение, образование, възраст, пол, етнически произход или религиозни убеждения. Информация за услугите ни ще намерите:
секция „Административно обслужване" на Интернет страницата https://haskovo-riew.egov.bg; на информационното табло до ЦАО;
на хартиен носител в ЦАО, в т.ч. образци и информация за услугите.
Съдействие на място в ЦАО ще получите от служителите в ЦАО и/или експертите, които:
ще отговорят на въпросите Ви по повод обслужването;
ще Ви дадат точни разяснения и консултации преди и в самия процес на предоставяне на услуги; ще Ви окажат помощ при попълване на необходимите документи.
Разглеждаме и отговаряме бързо на Вашите запитвания от общ характер
- за устни запитвания на място или по телефона - веднага, или не по късно от 10 минути;
- за устни запитвания, за които е необходима от консултация с експерт: в рамките до 20 минути;
за писмени запитвания — до 3 работни дни. Бързо обслужване в рамките до 20 минути:
ще приемем Вашите документи;
ще Ви предоставим готовите документи.
Ще ви обслужим само на едно гише - в ЦАО няма да Ви се наложи за една услуга:
да посещавате повече от едно гише;
да посещавате два пъти едно и също гише.
Моля информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:
На място в ЦАО - стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага - в рамките на престоя Ви в ЦАО
- обърнете се към служителите ни в ЦАО;
- поискайте да Ви насочат и да Ви свържат с експерт по казуса;
- при необходимост се обърнете към директора на дирекция „Административни, финансови и правни дейности".
> Пишете ни
Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор Може да ги подадете:
- по пощата и/или лицензирани пощенски оператори на адрес: гр. Хасково, ул. „ Добруджа" № 14;
- чрез пощенската кутия за мнения, предложения и сигнали, специално поставена във фоайето на сградата;
- чрез попълване на анкетната форма, поставена на пощенската кутия за мнения, предложения и сигнали във фоайето на сградата и публикувана на Интернет страницата на РИОСВ-Хасково
На всички подадени жалби и оплаквания РИОСВ - Хасково се произнася в законово регламентираните срокове.
На анонимно подадени жалби, сигнали, оплаквания не може да се отговори. > Обадете ни се
Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате.
Телефони за връзка:
Зелен телефон/ЦАО - 038/601634,
Директор на РИОСВ - 038/664608
> Информация за Вашата удовлетвореност
Всяка година до 1 април в секция „Административно обслужване" на интернет страницата на РИОСВ - Хасково (https://haskovo-riew.egov.bg) ще намерите публикуван Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с:
получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка;
резултатите от измерването на удовлетвореността Ви;
предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване.
Ръководството на РИОСВ - Хасково е ангажирано с подобряване качеството на административното обслужване и гарантиране прилагането на стандартите за обслужване.
Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас!
Настоящата Харта на клиента е утвърдена със Заповед № 101/22.11.2022 г. на директора на РИОСВ - Хасково.